La Sala Hiroshima arrenca la seva cinquena temporada amb una programació reduïda i curosament seleccionada que suposa una nova etapa en la seva trajectòria.
Pujar

Hiroshima, més enllà de les subvencions

La Sala Hiroshima arrenca la seva cinquena temporada amb una programació reduïda i curosament seleccionada que suposa una nova etapa en la seva trajectòria. Un programa de 15 espectacles, contextualitzats amb activitats paral·leles, que ajudaran a apropar el treball artístic al públic general. La reducció de la programació respecte a edicions anteriors respon a la voluntat d’alliberar-se dels criteris quantitatius d’algunes subvencions (com el número de funcions per temporada), que dificulten mantenir els estàndards de qualitat en la programació i posen en risc projectes independents com el de la sala. Hiroshima produirà al juny de 2019 Spiritual Boyfriends, la nova creació de Núria Guiu i Likes, la seva peça anterior, serà reprogramada aquest any atenent a la seva excel·lent acollida. Aquest mes també podrem veure una proposta de l’escena local: Nowhere in particular, de Sònia Gómez, David Climent i Pere Jou, estrenada al GREC Pro i que posa en comú per primera vegada la mirada escènica de tres artistes amb un segell personal i amb una trajectòria molt i molt representativa de l’escena contemporània catalana. El novembre destaca WeWood de Les Chasseurs Cueilleurs amb Federica Porello (premi Ciutat de Barcelona 2017 de dansa per la seva interpretació a Bach de la companyia Mal Pelo) al capdavant. Un diàleg entre tres personatges que s’amaguen i es revelen a través de les seves relacions amb els objectes.

 

Likes. 19 i 20 d’octubre
Nowhere in particular. 26 i 27 d’octubre
WeWood. 9 i 10 de novembre

No hi ha comentaris

Publiqueu un comentari aquí