Del 5 al 7 d’octubre La Caldera de Les Corts acollirà la quarta edició de Circula! Tren de creació i formació en dansa, amb les Illes Canàries com a convidades.
Pujar

Aneu circulant: centrem-nos en el cos

Per Albert Martí /@AlbertMarti_

 

Moviment i cos com a eix central. I com a objectiu, facilitar la mobilitat dels professionals de la dansa de Catalunya, Madrid, País Valencià, País Basc, Andalusia, Astúries i Canàries. El Circula! Tren de creació i formació en dansa presenta una quarta edició que el consolida com un referent a l’estat espanyol. Perquè si l’administració pública no s’hi posa (la dansa, aquella gran oblidada, sobretot fora de les grans capitals), les associacions de professionals de la dansa creen xarxes i complicitats que van més enllà d’un simple intercanvi de peces escèniques: es programen tallers a ciutats que, moltes vegades, tenen poca cultura de dansa contemporània o que hi estan poc acostumades, per anar sumant sinergies i voluntat transformadora.

 

El tret de sortida d’aquesta edició el va donar Oviedo (Astúries) el 8 d’agost, acollint la companyia catalana Sibèria i el seu La Piel vacía, que continuarà en marxa per 6 ciutats més fins a finals del 2018. Del 5 al 7 d’octubre La Caldera Les Corts acollirà el Circula! amb Canàries com a comunitat convidada d’enguany amb les peces Ephimera i Dakini, de la companyia de Paloma Hurtado, i un taller de dibuix en moviment, enfocat a ballarins i ballarines de tots els nivells, així com a artistes plàstics, estudiants de belles arts, escoles d’art, amants del dibuix o curiosos de qualsevol de les dues disciplines. L’obra La piel vacía, amb la coreògrafa Paloma Muñoz, portarà la seva proposta sensorial (amb espai sonor en directe) cap a la part més interior del jo, un recorregut íntim i ple de bellesa, a les antigues sales dels Cinemes Renoir Les Corts. Aneu passant i circulant. La dansa es mou sense aturador.

No hi ha comentaris

Publiqueu un comentari aquí